Tuesday 28 May 2013

DERITA KU...

Kenapa derita sering menyelubungi diri ini??....kenapa di saat aku hampir menemukan sesuatu ia akan hilang dalam dakapan aku...
walau seerat mana pun aku dakap...ia tetap akan pergi juga...
aneh sungguh perasaan yang di kurniakan oleh MU....sesungguhnya hanya Engkau yang tahu betape jerih dan perit yang aku hadapi.....

Seawal hati mula terbuka...mulalah ada sahaja dugaan yang datang...aku jadi muak dan serik untuk merasai nikmat ini lagi...bukanlah aku ingin menjadi orang yang kufur nikmatMU...tetapi aku seorang manusia yang lemah...aku sudah berkali-kali jatuh dan tersungkur....aku tidak mahu hidup melara....aku ingin mengecapi bahagia...

Begitu rupa godaan perasaan yang aku tanggung...sememangnya aku bukanlah seperti apa yang mereka fikirkan...kenalan rapatku lebih mengetahui segalanya tentang apa yangkau tidak tahu...aku bukan seperti wanita lain yang pernah kau kenal...aku bukan jenis wanita yang kau pernah jumpa atau kenal...aku tahu aku sememangnya tidak layak untuk kau....mungkin ini ketentuannya....sudahlah hati yang lara...janganlah kau jadi begitu melara gara-gara lelaki yang durjana..........................

No comments:

Post a Comment