Monday 28 October 2013

HELLO ! ! MR. ARROGANT..

selepas aku melanjutkan pelajaran ker peringkat diploma...aku berjumpa dan berkenalan dengan seorang lelaki berumur awal 30an...kami berkenalan pada akhir bulan 4 dan sterusnya menjalinkan hubungan...tetapi hubungan aku denagn dia hanya mampu bertahan selama 3 bulan sahaja...

kali ini aku berpisah sebabkan cara aku yang tidak pandai bergaya..aku tahu dia memang orang kelas atasan, berkerjaya dan berkemampuan...aku sudah pun memberitahu padanya yang aku ni bukanlah seperti perempuan lain yang pandai bergaya dan berfEsyen...tapi dia tetap ingin berkenal rapat dan menjadi insan yang istimewa...aku menerima seadanya dia walau perbezaan umur membatskan kami...

hubungan aku dengan dia tidak semanis mane pun...yewla bila keluar jer ada sahaja yang nak dia komen pasal aku...kenapa tak 'makeup'la? kenapa pakai macam budak sekolahlah? saba jewla aku mendengar komen-komen yang tak membangun tu...bila aku cakap terima aku seadanya..dia kata dia terima tapi dia cuma nak aku berkeyakinan dan tampil cantik...

bukan aku nak mengaibkan dia...dia ni kala bejalan kemana aja..satu jew yang dia bebelkan dekat aku tak tahan selain komen cara aku...dia akan bising-bising sebab panas,ramai orang dan kalaw duduk dalam kereta dia pun dan macam kat Greenland...tapi sampai sekarang aku ingat lagi apa yang dia suka makan n minum...kekadang tersa rindu menebal tapi aku kikiskan jua kerana DIA BUKAN LAGI UNTUK AKU....

No comments:

Post a Comment