Wednesday 10 April 2013

SEMANGAT KU...

Pelbagai pengalaman yang aku lalui di kala ini...semakain aku kuat untuk hidup berdikari semakain kuat dugaan hati ini...walaubagaimanapun aku harus kuat demi orang yang aku sayang..aku kini lebih positif dari segi pemikiran dan kelakuan ku...aku yakin aku mampu tetapkan cara aku sekarang...aku tidak akan sekali-kali mengalah atau berundur dari dugaan hidupku...insyallah aku pasti boleh...

macam mana sekalipun hatiku tetap dengan dia yang aku sayang...aku harap dia bahagia dengan hidup dia dan kalau dia sudah berteman baru aku harap pasangan dialabih baik dan mampu menjaga, membahagiakan dia lebih dari aku...

Aku masih sayangkan kau F..aku tidak mampu lupakan kau...setiap kali aku melintasi kawasan tempat tinggal kau aku pasti teringatkan kau dan bila aku berada di shopping mall...aku tetap juga dapat lihat bayangan kau...keranakaulah lelaki yang pertamaaku keluar berdua dan kau banyak memberi aku merasa bagaimana harus mencintai dalam cara yang berbeza...

Sayang aku pada kau membuat aku supaya kuat menjadi orang yang lebih tabah dan berusaha hidup berdikari didunia ini....sampai sekarang aku masih bersendiri dan kalau di izinkan oleh yang maha esa aku ingin hidup dengan kau....

KAULAH SEMANGATKU KINI DAN SELAMANYA .....
AKU MENYAYANGIMU KERANA ALLAH...

No comments:

Post a Comment